5.0
gebaseerd op 544 reviews

Superprofessioneel en heel goed gedaan!

Katja - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd heeeel tevreden over mijn wenkbrauwen!

Daphne - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd zeer goed en mooi gedaan!

Nancy - ongeveer 2 jaar geleden

Al sinds december ‘19 vaste klant en altijd tevreden. Jade begrijpt volledig wat je wil en werkt zeer nauwkeurig. En ‘t is ook nog eens een toffe voor dat babbeltje tussendoor ;)

Joke - ongeveer 2 jaar geleden

Bij Jade kom je helemaal tot rust. Ze geeft je altijd een zeer duidelijke en eerlijke uitleg. Je wordt ontvangen in een zeer rustgevende omgeving.
Een echte aanrader!

Veerle - ongeveer 2 jaar geleden
Isabelle - ongeveer 2 jaar geleden
karin - ongeveer 2 jaar geleden
Jamila - ongeveer 2 jaar geleden

Heel professioneel & vriendelijk. En steeds een prachtig resultaat. Jade is geweldig.

Hanne - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd leuk om naar Jade te gaan. Vriendelijk en heel professioneel

Diane - ongeveer 2 jaar geleden