5.0
gebaseerd op 544 reviews
Ellen - ongeveer 5 jaar geleden

Bedankt Jade voor de ontspannende en gezellige pedicure!

Hanne - ongeveer 5 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden met de verzorging van mijn nagels ! Zeer professioneel.

Mitteke - ongeveer 5 jaar geleden

Loved every second! En dat wil al wat zeggen als je voor een pedicure gaat maar echt panisch bent voor alles wat (eigen) nagels en voeten betreft. I’ll be back!

Eva - ongeveer 5 jaar geleden

Top! Zoals steeds 👌🏼

Lynn - ongeveer 5 jaar geleden
Evelien - ongeveer 5 jaar geleden

Super!

Vicky - meer dan 5 jaar geleden

Zeer vakkundige, aangename dame. Alles is tot in de puntjes verzorgd! Een echte aanrader.

Lita - meer dan 5 jaar geleden

Een zeer aangename ervaring. Jade is bijzonder klantvriendelijk en professioneel. Ik liet mijn wenkbrauwen micro bladen, Jade nam voldoende tijd om kleur en vorm te bepalen. Ook de behandeling op zich verliep perfect en pijnloos. Een absolute aanrader!!

Annette - meer dan 5 jaar geleden

Super tevreden! Altijd een leuke babbel en superverzorgde nageltjes! Ik ben vaste klant

Yasmina - meer dan 5 jaar geleden