5.0
gebaseerd op 544 reviews

Heel tevreden!

Helen - bijna 5 jaar geleden
Leslie - bijna 5 jaar geleden
karin - bijna 5 jaar geleden
Tiffany - bijna 5 jaar geleden

Super goed zoals altijd! Ik vertrouw niemand anders met mijn wenkbrauwen/wimpers. En de fijne babbel erbij maakt het af.

Melissa - bijna 5 jaar geleden
Sophie - ongeveer 5 jaar geleden

Top service, heel vriendelijk. Al 2 jaar een vaste klant!

Charlotte - ongeveer 5 jaar geleden

Jade is een hele lieve dame die schitterend werk levert. Stralend buitengewandeld met perfecte nageltjes en wenkbrauwen. Een absolute aanrader!

Jenny - ongeveer 5 jaar geleden
Sonja - ongeveer 5 jaar geleden

Zeer tevreden over eyeliner en was weer super gezellig en ontspannend bij Jade.

Dominique - ongeveer 5 jaar geleden