5.0
gebaseerd op 544 reviews

Wat een toppertje! Alles helemaal Corona proef maar daarom zeker niet minder gezellig! Ik liet voor de eerste keer mijn nagels doen en ik ben er super tevreden mee!!

Tess - ongeveer 6 jaar geleden
Charlotte - ongeveer 6 jaar geleden

Onze 1ste kennismaking, en bij mij was er meteen een klik ... nageltjes heel mooi gedaan.
Super tevreden, goed advies gekregen van Jade.

Kris - ongeveer 6 jaar geleden

Super vriendelijk!! Toppie ;)

Jolien - ongeveer 6 jaar geleden
Marie Christine - ongeveer 6 jaar geleden

Ik was helemaal op mijn gemak. Ik kwam voor de eerste keer om mijn wengbrouwen te laten kleuren. Heel tevevreden.

Charlotte - ongeveer 6 jaar geleden
Coline - ongeveer 6 jaar geleden

Super goed. Bedankt

Asma - ongeveer 6 jaar geleden

Héél blij met de uitleg, de service en het resultaat. Topervaring!

Frauke - ongeveer 6 jaar geleden

Weer een super ontspannen moment bij Refine by Jade!
Alles zeer hygiënisch en volgens de voorschriften. Heel blij met mijn prachtige nagels en wenkbrauwen!

Anja - ongeveer 6 jaar geleden