5.0
gebaseerd op 544 reviews

🤩

Audrey - meer dan 6 jaar geleden

Vriendelijk & mooi werk! Aanrader. Xx

Nathalie - meer dan 6 jaar geleden

Zeer vriendelijk🙏

Dogan - meer dan 6 jaar geleden

Zoals altijd, weer een aangename ervaring!

Khadija - meer dan 6 jaar geleden
Katleen - meer dan 6 jaar geleden
Marijke - meer dan 6 jaar geleden

Stipt begonnen. Alles verloopt rustig, geen overhaast gedoe. Ik krijg alle nodige info voor, tijdens en na de behandeling. Ze werkt zeer hygiënisch. Ik kwam voor een touch-up microblading+shading van de wenkbrauwen (na anderhalf jaar) en voor infralashes. Pijnloze behandeling. Ik ben zeer tevreden van het resultaat.

Nina - meer dan 6 jaar geleden

Top service! Propere en hygiënische omgeving, degelijke en realistische uitleg over mogelijkheden, te verwachten resultaten en nabehandeling. Zeer aangename en professionele dame.

Katja - meer dan 6 jaar geleden
Olga - meer dan 6 jaar geleden

Zeer professioneel, geeft persoonlijk advies en zeer vriendelijk.

Sara - meer dan 6 jaar geleden