5.0
gebaseerd op 544 reviews

Veel uitleg, geen nr behandeling persoonlijke aanpak

Yardéna - ongeveer 7 jaar geleden

Zeer professionele, aangename jonge dame!

Marij - ongeveer 7 jaar geleden
Joyce - ongeveer 7 jaar geleden

Super tevreden!

Josiane - ongeveer 7 jaar geleden
Ilana - ongeveer 7 jaar geleden

Heel positief, duidelijk en geruststellend eerste intakegesprek!

Patricia - ongeveer 7 jaar geleden

Ik ben heel te vrede van mijn nagels alsook Jade heel sympathiek.

Myriam - ongeveer 7 jaar geleden

Super tevreden over mijn lashlifting en kleuring! Erg naturelle en fijne look. Ook wenkbrauwen weer perfect in vorm! Dankjewel Jade!

Anja - meer dan 7 jaar geleden

Vlotte behandeling van de wimperlifting met een uitstekend resultaat!

Laura - meer dan 7 jaar geleden

Voor mij steeds weer een zalig rustmoment in deze hektische tijd.
Jade’s behandelingen zijn steeds tot in de perfektie uitgevoerd.🙏🏽👍🏼

Nadia - meer dan 7 jaar geleden