5.0
gebaseerd op 544 reviews

Hele fijne meid, vlot in de omgang en gaat zeer zorgzaam te werk. Aanrader!

Elisabeth - bijna 8 jaar geleden
Lotte - bijna 8 jaar geleden

Heel tevreden met het resultaat van de wimperlift + tinting. Aangename sfeer en vriendelijk personeel. Fijne eerste ervaring!

Katja - bijna 8 jaar geleden

Vriendelijk onthaal, heeft me raad gegeven over men wenkbrauwen. Super service

Melissa - bijna 8 jaar geleden

Het was hygiënisch en rustige sfeer. Mijn wenkbrauwen zijn super.

Mia - bijna 8 jaar geleden
Josephina - bijna 8 jaar geleden

Zeer informatief intake gesprek en hartelijke ontvangst.

Marina - bijna 8 jaar geleden

Jade is een mega aangename
Meid die heel goed weet wat ze moet doen. Brows on fleek! Joepie thx jade

Meesje - bijna 8 jaar geleden

Lash lifting laten doen. Professioneel gedaan, geweldig resultaat, pijnloos en een fijne babbel. Een aanrader!

Ilana - bijna 8 jaar geleden

Heel hartelijke ontvangst, Jade stelt je onmiddellijk op je gemak. Ze legt alles stap voor stap uit en betrekt je in het hele proces. Ze werkt uiterst professioneel en hecht veel belang aan hygiëne 😊 Echt een aanrader voor iedereen!

Linsey - bijna 8 jaar geleden