5.0
gebaseerd op 544 reviews

Fijn en hartelijk onthaal. Prima service. Een echte aanrader.

Vincent - bijna 8 jaar geleden

Super, ben zeeer tevreden over service, resultaat en vriendelijkheid. Zal het zeker aanraden

Asma - bijna 8 jaar geleden

Top!! Zowel het resultaat als de madam !

Samm - bijna 8 jaar geleden

Altijd vriendelijk en super nauwkeurig !!

Ellen - bijna 8 jaar geleden

Uitstekend geholpen, heel netjes, snel en heerlijk ontspannend.

Caroline - bijna 8 jaar geleden

het was een zeer aangename ervaring; er werd met de persoonlijke "kwaaltjes" rekening gehouden. bovendien en uiteraard ook zeer belangrijk is het resultaat erg goed.

Martine - bijna 8 jaar geleden

Super propere en snelle service. Met een TOP resultaat! Ik ben heel tevreden!

Nicky - bijna 8 jaar geleden
Khadija - bijna 8 jaar geleden

Weer helemaal klaar voor de vakantie!!! Nagels en tenen gellak in donkerblauw,prachtige kleur en beentjes zo glad .thanks voor goede zorgen Jade.Happy-me😍🕶🤸🏾‍♀️

Nadia - bijna 8 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest! Heel blij met het resultaat!

Freke - bijna 8 jaar geleden