5.0
gebaseerd op 544 reviews

Super vriendelijk en mooi werk!

Charlotte - ongeveer 3 jaar geleden

Super vriendelijke en toffe damen

Tatcha - ongeveer 3 jaar geleden

Heel goed, โ€˜t is reeds mโ€™n derde bezoek ๐Ÿ˜Š

Ingrid - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd piekfijne wenkbrauwen bij Jade!

Sophie - meer dan 3 jaar geleden
Lisa - meer dan 3 jaar geleden

Super tevreden!

Aurelie - meer dan 3 jaar geleden

Super gedaan!

Karolina - meer dan 3 jaar geleden

Zeer geslaagde wimperlifting , heel vriendelijk ontvangen een zeer aangenaam bezoek.

Vanessa - meer dan 3 jaar geleden

Doet het super goed, en altijd zo vriendelijk . Een aanrader om daar naar toe te gaan . Doe zo verder jade ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜

Annie - meer dan 3 jaar geleden
Ellen - meer dan 3 jaar geleden