5.0
gebaseerd op 544 reviews

Super!

Laurie - meer dan 3 jaar geleden

Zeer vriendelijk en tevreden.

Dominique - meer dan 3 jaar geleden
Katleen - meer dan 3 jaar geleden

Super! Jade is een superprofessioneel persoon die steeds aandacht heeft voor de details en exact doet wat haar gevraagd wordt!

Katja - bijna 4 jaar geleden

Heel mooi resultaat.

Marie-Claire - bijna 4 jaar geleden

Altijd leuk om bij Jade terug te komen! Professioneel, leuke babbel en altijd blij met het resultaat!

Mieke - bijna 4 jaar geleden

Eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen laat doen en ik ben super tevreden!

Sofie - bijna 4 jaar geleden
Laura - bijna 4 jaar geleden
Leslie - bijna 4 jaar geleden

Zeer vriendelijke en professionele behandeling. Prijs/ kwaliteit is zeer goed.

Veerle - bijna 4 jaar geleden