5.0
gebaseerd op 544 reviews

Altijd een toppertje bij jou Jade! Fijne babbel, fijne afwerking, altijd heel blij met jouw advies! Tot snel!

Patricia - ongeveer 4 jaar geleden

Jade is gewoon de beste

Karen - ongeveer 4 jaar geleden
Marie Christine - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben heel blij. Mooie nagels en met Jade kan je dan ook een gezellige babbel doen.
Top!

Myriam - ongeveer 4 jaar geleden

Uitstekend resultaat, warm ontvangst

Kim - ongeveer 4 jaar geleden

De eerste keer dat ik hier naartoe ben gekomen en ik kom zeker terug. Jade is zeer aangenaam.

Liesbeth - ongeveer 4 jaar geleden
Laurence - ongeveer 4 jaar geleden

Top service, zoals altijd. X Khadija Mettioui

Khadija - meer dan 4 jaar geleden
Marina - meer dan 4 jaar geleden

👌🏼

Anna - meer dan 4 jaar geleden