Steeds supermooi gedaan!
Nancy
-
2 maanden geleden
Sandrine
-
3 maanden geleden
Bedankt en tot ziens
Marie-Claire
-
3 maanden geleden
Laurence
-
4 maanden geleden
Zoë
-
4 maanden geleden
Super professioneel, super clean, proper. Jade is echt heel goed in wat ze doet!
Jolien
-
4 maanden geleden
Absolute aanrader 🤩
Jill
-
4 maanden geleden
Een heel aangename ervaring. Ik ga normaal gezien niet vaak naar een pedicure en wist niet goed wat ik moest verwachten, maar Jade stelde me meteen op mijn gemak. Ze is een heel lieve en professionele persoon, gaf me veel goed advies en ik heb ook echt bijgeleerd over hoe ik mijn voeten beter kan verzorgen. Absoluut een aanrader!
Alexander
-
4 maanden geleden
Zeer professionele behandeling en altijd een zeer mooi resultaat. Een echte aanrader 🤩🥰
Annick
-
5 maanden geleden
altijd tevreden buitenkomen bij Jade!
Soraya
-
5 maanden geleden