5.0
gebaseerd op 544 reviews

Steeds supermooi gedaan!

Nancy - 2 maanden geleden
Sandrine - 3 maanden geleden

Bedankt en tot ziens

Marie-Claire - 3 maanden geleden
Laurence - 4 maanden geleden
Zoë - 4 maanden geleden

Super professioneel, super clean, proper. Jade is echt heel goed in wat ze doet!

Jolien - 4 maanden geleden

Absolute aanrader 🤩

Jill - 4 maanden geleden

Een heel aangename ervaring. Ik ga normaal gezien niet vaak naar een pedicure en wist niet goed wat ik moest verwachten, maar Jade stelde me meteen op mijn gemak. Ze is een heel lieve en professionele persoon, gaf me veel goed advies en ik heb ook echt bijgeleerd over hoe ik mijn voeten beter kan verzorgen. Absoluut een aanrader!

Alexander - 4 maanden geleden

Zeer professionele behandeling en altijd een zeer mooi resultaat. Een echte aanrader 🤩🥰

Annick - 5 maanden geleden

altijd tevreden buitenkomen bij Jade!

Soraya - 5 maanden geleden