5.0
gebaseerd op 544 reviews

Heel tevreden over:
- onthaal
- werk ( tatoeage ooglijntjes)
- hygiëne

Christelle - 7 maanden geleden
Chantal - 7 maanden geleden
Elke - 8 maanden geleden

Zeer mooi resultaat, geen wachttijden, vriendelijke bazin !

Mary - 8 maanden geleden

Altijd een heel fijn ontvangst en super aangenaam. Een vertrouwd gevoel omdat het advies op je persoonlijk wordt afgestemd. Na elke nagel/biab behandeling ga ik weer happy het weekend in.

Katrien - 8 maanden geleden

Handjes (nagels) en voetjes krijgen altijd een top behandeling!

Nicole - 9 maanden geleden

Fijn contact, en mooi resultaat

Rita - 9 maanden geleden

Vriendelijk en zeer tevreden

Ingrid - 10 maanden geleden
Karin - 10 maanden geleden
isabelle - 10 maanden geleden