5.0
gebaseerd op 544 reviews
Isabelle - ongeveer een jaar geleden

Altijd tevreden na een afspraak bij Jade. Mooi resultaat en heel gezellig.

Marjolein - ongeveer een jaar geleden

Hier komt men volledig tot rust, en mijn voeten zijn zoals boter.👍🏼

Nadia - ongeveer een jaar geleden
Jeroen - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden van de service & klantvriendelijkheid van Jade. Ik stap altijd "happy" buiten.

Katrien - ongeveer een jaar geleden

Jade is vriendelijk, competent , gebruikt goede produkten . Ik ga er met een gelukkig gevoel buiten .

Mary - ongeveer een jaar geleden

Zo tevreden over mijn supermooie, verzorgde en gezonde nageltjes. Nooit gedacht dat ik zulke mooie nagels kon hebben, als gewezen nagelbijten.

Nicole - ongeveer een jaar geleden
Laurence - meer dan een jaar geleden

Verwennerij, skills, klasse, rust, therapeutisch, leuk gesprek & hoedje af!
Warme groet, Wouter

Wouter - meer dan een jaar geleden
katleen - meer dan een jaar geleden