5.0
gebaseerd op 544 reviews

Zeer aangename,professionele manicure en gellak!Een aanrader!πŸ˜€

Isabelle - meer dan 4 jaar geleden
Danielle - meer dan 4 jaar geleden
Laura - meer dan 4 jaar geleden

Heel aangenaam bij Jade en in love met het resultaat! BIAB op de teennagels.

Kirsten - meer dan 4 jaar geleden

Super tof

Asma - meer dan 4 jaar geleden

Altijd gezellig bij Jade. En mijn wenkbrauwen zien er op hun best uit!

Melissa - meer dan 4 jaar geleden

Zeer leuke afspraak. Jade is zeer professioneel en geeft goed advies. We hebben ook altijd een leuke babbel πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Annick - meer dan 4 jaar geleden

zeer aangename ontvangst en heel professioneel

Florence - meer dan 4 jaar geleden

Tot in de perfectie gedaan!!!! Thanks πŸ‘πŸΌπŸ’‹πŸ™πŸ½

Nadia - meer dan 4 jaar geleden

Super vriendelijke dame. Heel tevreden met het resultaat van de wimperlifting

Fadoua - meer dan 4 jaar geleden