Laura
-
meer dan 4 jaar geleden
Vicky
-
meer dan 4 jaar geleden
Xena
-
meer dan 4 jaar geleden
Heel vriendelijk ontvangst en nodige uitleg bij de behandeling
Margot
-
meer dan 4 jaar geleden
Toch wel de aller beste lashlifting in Antwerpen! En super vriendelijk
Nawal
-
meer dan 4 jaar geleden
Eline
-
meer dan 4 jaar geleden
Sophie
-
meer dan 4 jaar geleden
Stefanie
-
meer dan 4 jaar geleden
vriendelijk, hygienisch en goed gedaan!
Evelien
-
meer dan 4 jaar geleden
Stralende wimpertjes met de fesstdagen 🎄🤩
Audrey
-
meer dan 4 jaar geleden